úterý 18. prosince 2012

Marketing - Achilova pata firmy JETI Model


Martin Pilný publikoval na svém webu www.pina.cz článek na téma Jeti model a marketing. Podařilo se mu prakticky přesně shrnout i moje pocity a proto si zde dovoluji s autorovým svolením na článek odkazovat. Nejprve krátká ukázka:

"......S příchodem nového vysílače se z JETI stala firma, která se chtě nechtě musí orientovat výhradně na zahraniční trhy, neboť v našem rybníčku, kde by si většina modelářů kvůli ušetřenému dolaru z Hobby Kingu nechala do kolena vyvrtat pořádnou díru, a kde se největší popularitě těší plastový vysílač Turnigy T9x doslova za tisíc korun, příliš mnoho zájemců ochotných investovat nemalou částku do high-end vysílače, byť jednoho z nejlepších, nenajde. Chtějí-li se v JETI z dlouhodobého hlediska prosadit a udržet na zahraničních trzích i v nelehké době ekonomické krize, potom už nelze spoléhat na štěstí. Na řadu musí přijít dobře odvedený marketing a cílevědomé budování firemní image, která u mnoha potenciálních zákazníků za hranicemi hraje při výběru rozhodující roli."
Celý článek včetně komentářů najdete ZDE NA ODKAZE, nebo klikněte na banner www.PiNa.cz.

Martin Pilný: Víc než jen další webový deníček :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat